Efter fem dagar tillsammans...

... så är man nu ensammen igen...

För en gångs skull så är jag helt ensam hemma i lyan... Mattias är i Ö-sund och Björn är nog i Umeå om jag inte har helt fel för mig...
Själv så har jag jobbat och gick av nyss.. inga larm på hela dygnet.. som vanligt...

Har precis kommit hem.. fixat lite snabbt käk.. och satt mig här vid datorn med mat och ett glas rött... lite måste man ju få njuta av att det är helg...

Veckan som har gått, har ju tillbringats i myshetens tecken.. fem dagar tillsammans med min sötnos.. och det har varit fem dagar av mycket mys och gos.. men även som alltid en massa skratt o så tillsammans med..

Jag kan inte säga annat än att jag trivs jäkligt bra i hennes sällskap.. hon får mig att må bra helt enkelt..
En sak som jag verkligen uppskattar i vår relation.. är det att vi inte ställer några krav på varandra.. det är inga krav på att vi hela tiden ska hitta på en massa.. det är inte krav på att man hela tiden ska ligga o kramas (även om vi ändå gör det)... om någon av oss vill spela poker, eller spela gitarr eller nåt annat.. så låter vi varandra göra det... vi trivs så bra med att bara tillbringa tiden tillsammans, att vi inte hela tiden måste vara som ett.. utan vi är som två...två individer...

Får hoppas att Erika håller med mig nu med....;)

Ne.. nu ska jag äta och ta mig en liten slurk på vinet... återkommer kanske lite senare...

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: AA

moget.
usch. nu känner jag mig som en snorunge. jag som känt mig gammal ^^

2007-05-19 @ 20:17:39
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Erika

Det får vi minsann hoppas att hon gör ;).... va tror du själv? *pussa massa på*

2007-05-19 @ 22:03:25
Postat av: )enny

Synpunkter på min matlagning idag?

2007-05-19 @ 23:44:31
URL: http://www.nogg.se/backbonebarbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0