Extraknäck...

Jag har funderat ett tag på att ge mig ut och skaffa mig ett extraknäck...precis som så många andra brandmän har..

Men, så har jag ju kommit på att jag redan har ett extraknäck.. ett deltidsjobb som innebär att jag själv kan välja hur mycket jag vill jobba, och när jag vill jobba... nämligen mitt pokerspelande...

Många kanske himlar med ögonen och tycker att man är knäpp som tänker så.. men faktum är att jag tjänar ganska så bra på det hela... bara idag, har jag gjort mig lite över $300 på ca 4 timmars spel... det är en timlön på ca 500:-....

Visst, alla dagar är inte såna dagar.. ibland så kan man sitta o spela många många timmar.. och inte tjäna nåt alls... men det kommer alltid dagar då allt klaffar och man spelar bra.. då tjänar man bra med...

jag har precis börjat spela på en ny sida.. och satte in $200 för tio dagar sen... nu har jag fått upp det till över $800... på tio dagar... alltså en förtjänst på $600...det måste jag ju säga är ett bra knäck.. iaf med tanke på att jag inte ens har spelat alla de tio dagarna... har ju tillbringat tid med min goding oxå ju...

Nu så ska jag till mitt riktiga jobb dock.. grillning o sånt ikväll.. får hoppas att vi kan få nåt larm med...

Tjing o adjö...

Kommentarer
Postat av: www.dentatuerademamman.com

Det låter lite läskigt att vara ha pokerspelandet som jobb tycker jag, såg någon dokumentär för nån vecka sen om en kille som var helt spelgalen och kan du vara absolut säker på att du kan stoppa dig i tid om det behövs?

2007-05-20 @ 22:07:46
URL: http://www.dentatuerademamman.com
Postat av: Ester

Det där har jag undrat över.... Hoppas man på larm som brandman? Kan tänka mig att det är segt att sitta och vänta, men ett larm betyder ju å andra sidan att något hemskt har hänt...

2007-05-20 @ 22:15:01
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det är ju hemskt att bara sitta å spela poker och kamma in stålarna och sedan säga att man skall åka till sitt ordinarie jobb och grilla, usch. =p Ut i sammhället och städa upp på gator och torg tycker jag.!!!
ThN *S*

2007-05-21 @ 08:59:30
Postat av: zara

jag håller på dig..... "spela spel" och grilla kan det bli bättre och desutom få betalt låter perfa.....

2007-05-21 @ 11:04:28
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: Annelie

Det är ju det som är webpoker. Ibland går man upp ibland ner. Man måste våga satsa för att vinna. Härligt att du får upp en sådan skaplig buffert.Vilken sida lirar du på nu. Jag håller mig till svenska spel och redbet för stunden;)
Ha det!

2007-05-21 @ 19:09:18
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag extraknäcker som singel på SD och MP. På så sätt för jag krognoter betalda hehe. Näää, det där lät ju inge bra. Jag extraknäcker som dansare lite då och då. Men nu har jag inte kunnat dansa på ett år så jag kanske ska hitta mig ett nytt "svartjobb".

2007-05-22 @ 11:04:43
Postat av: Thomas

Hej Blingbling
Du måste vara en tjej för det är jag som betalar ditt extraknäck på MP. :-)
ThN

2007-05-22 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0