Östersund....

Ja, då har man varit i Östersund ett dygn.. hemma hos min sötnos..

Vi bilade upp igår vid lunch.. och erika stack till jobbet direkt ungefär... så jag fick vara här i lägenheten för mig själv.. men det hade jag inget emot.. jag får ju iaf gosa med henne på kvällen...
Dock så blev kvällen inte så skoj igår... jag fick magknip som aldrig förr... visst,  min mage har en förmåga att verkligen vara full av bekymmer, men igår så slog den alla rekord...

Jag har lovat mig själv att jag ska gå och kolla upp min mage... jag har ju haft problem med den många många år tillbaka i tiden.. så en koll kanske är på sin plats...

Erika stack till jobbet tidigt idag... så jag har sovit tills nu... tänkte koka mig en kopp kaffe och sen lite gröt.. sen får jag se om jag kanske sätter mig på verandan och lapar lite sol... det är ju inte ett moln på himlen.. men det är iofs kallt...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Magen!
För mycket godis i sina unga dar!!!!! För mycket av det andra i dag, lagom är bäst. Lite då och lite då.
Å grilla mycket på kvällen utan en Underberg eller en Bäska efter maten, så blir det bara knip. Man måste bara äta gastronomiskt. I rät följd och i rätt ordning!
Efter en vila så kan kärleken komma som en fantastik varm efterrätt, det gör susen. Kroppen måste vara helt avspänd hela tiden. :-))
ThN

2007-05-17 @ 11:13:47
Postat av: Erika

Min utan hartassar vännen *s*... Det var inte dåligt ;). Längtar hem till dig *krama hårt*

2007-05-17 @ 11:40:41
URL: http://weetzia.webblogg.se
Postat av: zara

kolla magen ta det som ett råd från en som har magsår och ungrade i flera år vad det va som gjrde ont... gör det innan det är försent.. och du ett råd till lapa sol för mig oxå för här e det då ingen sol nej är fulkomligt vräcker regnet ner inte alls kul..... ha en helt underbara dag

2007-05-17 @ 11:41:38
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: pierre

har ni sol idag? det va som fan...regn här..fast igår va det göttttt....är fortfarande lite darrig sen incidenten med copsen.

2007-05-17 @ 12:24:36
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker ABSOLUT att den ska kollas upp!! En slang i magen eller i baken överlever du ;0) Inga trevliga undersökningar, men ack så nödvändiga!! Kram.

2007-05-18 @ 06:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0