Bloggintriger..värsta såpan!

Jag satt och läste snurrade rundor bland de som ligger på mest aktiva listan..och snubblade över en kommentar på Kenzas blogg...

Det stod så här:

Postat av: Anonym

från och med den första december till den 20e ska alla som läser http://www.blondinbella.se/
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

Jag bara garvar och tycker att sånt är så makalöst roligt.. dessa avundsjuka människor i bloggvärlden som inte kan acceptera att folk faktiskt tjänar pengar på något som att blogga...
Det är inget nytt att folk tjänar pengar på bloggande.. det gjordes ju en undersökning nyligen som jag hörde om på radio..där man hade värderat vad de mest kända bloggarna kunde tjäna om de gick in för att verkligen tjäna pengar.. vi snackar miljonbelopp...

Sen så läste jag vidare bland kommentarerna... och ser att det finns en hel lång intrig bakom allt... hahahah.. jag visste fan att det fanns intriger i bloggvärlden..men inte så att man skulle kunna bräda The Bold and The Beautiful!

Min tanke om det hela:

Jag tycker det är jäkligt färckt att en tjej som är 17 år, skapar sig ett aktiebolag..och väljer att jobba med sin blogg på heltid... det är fan inte illa pinkat... sen om hennes attityd är värdelös eller hon är den mest irriterande person som finns på den här planeten, det vet jag absolut inget om... hon lyckas ju onekligen med vad hon gör.. så all cred till henne för det...

Jag tror att det är enormt mycket avundsjuka och så som ligger bakom många elaka inlägg... inte bara om henne, utan om andra bloggare som har lyckats med sina koncept...

Låt tjejen vara.. och gillar ni inte henne eller hennes blogg.. skit i att gå in där då.. svårare än så är det inte!


Student.se

Kommentarer
Postat av: Leniz

Kanske bara jag men kan inte se hela din text. En del liksom försvinner ut på vänster sida.

2007-11-27 @ 23:33:27
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se
Postat av: malincatrin

Det är helt sjukt hur mycket skit folk får höra i kommentarer. Förstår inte ens personerna som orkar sitta och bomba alla "populära" bloggarna med skit. Låt dem vara liksom. Sverige och dess avundsjuka..

2007-11-28 @ 00:31:48
URL: http://malincatrin.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jäklar...där prickade du nog helt rätt du gode webkock..^^

2007-11-28 @ 09:40:40
Postat av: Helen

Din vänstra meny döljer delar av din text...

2007-11-28 @ 11:21:10
URL: http://miss021.blogg.se
Postat av: Malin

visst att det är fräckt med entrepreneursanda hos unga tjejer, däremot är det inte fräckt att glorifiera materiella ting och framförallt pälsanvändande på bloggar som läses av så otroligt många unga tjejer. man blir orolig för sveriges framtid. men annars håller jag med dig, energi kan läggas på annat än smutskastning.

2007-11-28 @ 12:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0