Massor av saker att vinna!

Hej alla glada!

Nu har jag ett tips till alla er som tycker om att tävla om gratisprylar och liknande på nätet, jag vet ju att det är massor av folk där ute som gillar sånt...

Jag har hittat en ny sida på nätet.. alltså ny för mig, den har funnits länge.. som samlar en massa tävlingar som finns på nätet. Man kan vinna allt från resor till film och böcker.. de samlar hur mycket som helst.

Bli en vinnare

Om du blir medlem på sidan, vilket är helt gratis och tar cirka 30 sekunder.. så får du dessa fördelar:
  • Styra vilka tävlingar som visas efter dina intressen
  • Håll koll på vilka tävlingar du deltagit i
  • Samla poäng på att tipsa om tävlingar/gratistips
  • Byt in dina poäng
  • Delta i speciella tävlingar bara för medlemmar
  • Aktuella tips om nya tävlingar via epost
  • Losers Club fullt med gratistips (för dig som aldrig vinner)
  • Få poäng för att delta i utvalda tävlingar
  • Tillgång till ett forum för diskussioner om tävlingar på nätet
Jag har själv blivit medlem idag.. och ska sätta mig och kolla igenom vad det finns för saker att vinna...

Gratis är ju gott, är det inte så det heter? =)

Så, klicka in dig på deras sida, och kolla vad du kan hitta som är av intresse... det är bara att klicka på rutan här uppe...

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Tack ! Jag har lagt den sidan till mina favoriter för att kolla den senare.

2007-11-06 @ 14:33:19
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anny

Tack før hjælpen sist!:) Detta looking crazy good!

2007-11-06 @ 14:41:31
URL: http://ankii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0