Men uppgradera folk!

Jag har fått lite kommenterar av folk att de inte kan se allt på min blogg osv.. och det är beklagligt..även om jag vet att de flesta faktiskt kan se allt.

Till er som inte kan se allt säger jag följande.. uppgradera er Explorer eller ännu bättre..skaffa Firefox och surfa med det istället.

Fördelen med Firefox är att websidor funkar som de ska och man slipper vara så utsatt för virus osv.. för de som håller på att skapa virus och hackar andras datorer, de sitter ju själva med Firefox eller någon alternativ browser.

En annan sak som kan spela in är om du har en upplösning som är lägre än 1024x768..då kan det vara så att du skulle behöva öka din upplösning lite. Jag har skapat min blogg med en grundtanke att folk använder relativt nya browsers, Internet Explorer 6.0 eller Firefox... och en upplösning som ligger på 1024x768 eller högre...

Här kan du se vad du använder för browser och vad du har för upplösning:
Se vad du har för browser

Kommentarer
Postat av: Lillan

Haha, vaktis ja, men sitter som försäljare sedan en månad tillbaka. Du är välkommen hem igen..
*ler*

2007-11-28 @ 03:02:27
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: EsKa

En annan bra webbläsare är faktiskt Maxthon.

2007-11-28 @ 03:13:57
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: laaaarsson

nä för sköen, man skai nte stödja fetma alltså. Men man kan ändå inte låta bli att tycka om låten. wunderbar :D

2007-11-28 @ 08:52:59
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: babylon

jag ska inte behöva byta till firefox bara för att kunna läsa din blogg, då borde du göra det tillgängligt för alla istället. jag menar, alla kan se min blogg o dom flesta andras bloggar, varför skulle det inte gå med din?
jag vet inte vad jag har av allt det där du sa, men jag vet iaf att min dator eller det inuti den är inte är gammalt då datorn bara är lite över året.

2007-11-28 @ 21:24:43
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0