Besökstopp...

Oj, det är har varit mycket trafik på min blogg idag.. men det är mest tack vare att jag har legat högt upp på listan över mest aktiva bloggarna på blogg.se.

Så här ser statistiken ut senaste tiden för mig iaf..

besökare blogg statistik

Man ser ju tydligt var jag satte igång att blogga mer aktivt... och hur mycket det skiljer sig om man är aktiv eller inte... dock så har jag inte ens i närheten av så många som min gode vän Pierre hade en gång i tiden på sin blogg...

Men, jag är glad för att det är folk som hittar hit...och jag hoppas ju att jag skriver något intressant lite då och då, så ni återkommer...

Kommentarer
Postat av: jessica

nu har jag ju tyvärr glömt vad vi snackar om...

2007-10-19 @ 00:18:47
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Soda

Ja men jag tycker ju att jag ar JATTEAKTIV pa bloggen. Maste nog vara vad man skriver da ;)

2007-10-19 @ 17:56:11
URL: http://hobbesfriends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0