En kebabtallrik senare...

Ugga.. snacka om att jag är seg idag alltså...

Nattens två larm, satte nog sina spår ändå...fast jag kände mig oförskämt fräsch när jag tränade på jobbet iaf.. löpbandet kändes inte som nån utmaning, och vikterna på gymmet var lagom tunga...

Men jag är trött... riktigt trött.. fastän jag bingade ett par timmar på eftermiddagen...

Men, nu har jag gottat i mig en stort fet kebabtallrik.. så nu ska man väl få en energitopp iaf...och så har jag kokat mig ett par koppar kaffe som ska få slinka ner med..

Ska jobba vidare med mitt lilla projekt som jag har pratat lite smått om.. jag tror att många av er kommer uppskatta det iaf..men jag avslöjar inget än..;)

Kommentarer
Postat av: Nova

Du är lite hemlig alltså?:) Angående ditt projekt menar jag. Bra att du är rädd om dig. Det gillar jag att du är.:) Kram

2007-10-21 @ 00:52:49
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Lari

Nova: japps.. men nu så har jag iaf avslöjat det hela..=)

2007-10-21 @ 21:39:35
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0