Strul, strul... mer strul...

Ja, inte nog med att bilen gick och kraschade häromdagen.. utan jag blev tvungen att formatera om min dator med..

Men. som tur är, så har man ju vant sig vid att formatera datorn lite då o då.. så allt som är viktigt finns ju sparat på en annan hårddisk.. enda grejen är den att man måste installera om alla program igen, det är ju det som är det jobbiga...

Men jag måste ju säga att det är ganska så skönt att ha en nyformaterad dator.. allt går så mycket snabbare...

Idag kom remskivan till bilen i brevlådan.. var oväntat snabbt.. dock är problemet det att jag har bilen ståendes i Timrå, och jag jobbar ju i stan nu.. hade jag bara fått hit bilen till stan, så skulle jag kunna ordna med den ikväll när jag jobbar... får se om jag kan ordna med bogsering...

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ja det rä trist när saker jävlas med en...Har det ordnat sig med bilen?

2007-10-06 @ 10:58:40
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Lari

Mysan: nä, tyvärr så står bilen kvar på jobbet i timrå.. men men.. kanske får ordning på den imorrn..=)

2007-10-06 @ 13:16:27
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0