Täppt i snoken!

WOW... snacka om att man vaknar upp ur en koma... Pierre hade ringt mig ett par ggr på morgonen.. och det hade jag inte märkt något av.
Sen när man väl vaknar.. så upptäcker man att hela näsan är igenmurad... ugga... man kan ju vakna på trevligare sätt!

Snön som kom igår, ser man inte en skymt av.. utan ute är det strålande väder..solen skiner och det är kallt med friskt ute.

Önskar jag inte kände mig krasslig, för då hade jag åkt och fiskat igen... men måste se om jag inte kan kurera mig till imorrn, så jag kan åka med min kollega istället.

Jag återkommer med lite mer intressanta inlägg under dagen.. ska bara kicka igång hjärnkontoret lite..

image428

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0