Vägen till brandman...

Satt och kikade igenom min CV nu på kvällen.. mest för att se om den var uppdaterad..och det var den ju.

Så, fick jag den galna idéen att jag skulle bjuda er på webkocken's väg fram till brandman...

Mina damer och herrar... min yrkesväg!

Satt och grävde lite i min CV... kikade mest om den var uppdaterad, och insåg att jag har jobbat med en del...

Här är mitt yrkesmässiga liv... enbart för er!

Jan 2007 - Pågående Räddningstjänsten Sundsvall/Timrå

Heltid som brandman
Vanliga uppgifter för en brandman

Juli 2006 - Dec 2006 Räddningstjänsten, Landskrona Kommun

Brandman
Extra vid behov
Vanliga uppgifter för en brandman

Juli 2006 - Aug 2006 Räddningstjänsten, Landskrona Kommun

Brandman
Sommarvikariat som operativ brandman
Heltidsanställning med normala uppgifter för en brandman

Jun 2006 - Aug 2006 Karlsrobadet i Eslöv

Badvakt
Sommarjobb som badvakt
Timanställning med uppgift att bevaka badet

Juni 2005 - Sept. 2005 Markentreprenad, Lund

Parkarbetare
Sommarjobb som parkarbetare
Varierande uppgifter som att klippa häck, rensa rabatter, så gräs m.m.

Aug 2004 - Dec 2004 Din Del AB Malmö

Fältsäljare
Arbetade som fältsäljare
Ansvarade för egen budget och uppsatta mål
Eget kundansvar

Okt 2002 - Aug 2004 Lund/Malmö

Frilans som webdesigner
Jobbade som webdesigner för olika företag
Ansvarade för kodning av hemsidor

Jun 2002 - Okt 2002 Radiofysik, Universitetssjukhuset Lund

Webutvecklare
Vikariat som webutvecklare/programmerare
Gjorde deras hemsida och applikationer till deras handdatorer
Ansvarade helt för hemsidan

Jun 2001 - Aug 2001 Markentreprenad, Lund

Parkarbetare
Sommarjobb som parkarbetare
Varierande uppgifter som att klippa häck, rensa rabatter, så gräs m.m.

Jul 1998 - Aug 2000 Restaurant IDEON Lund

Kock
Förstekock direkt under köksmästaren
Varierande uppgifter som dagens, à la carte, beställningar osv.
Ansvarade för köket när köksmästaren inte var på plats, vilket inkluderar beställning av varor, skriva matsedel och laga maten.

Okt 1995 - Feb 1997 Restaurang Finn Inn Lund

Kock/köksbiträde/servitör
Varierande uppgifter som dagens, à la carte, beställningar, servering m.m.

April 1995 - Okt 1995 Wärdshuset Kastanjelund Yngsjö

Kock
Förstekock direkt under köksmästaren
Varierande uppgifter som dagens, à la carte, beställningar osv.
Ansvarade för köket när köksmästaren inte var på plats, vilket inkluderar beställning av varor, skriva matsedel och laga maten.

Jan 1995 - Jun 1995 Restaurang Kajsa Warg Malmö

Kock/köksbiträde
Extrapersonal som kock
Jobbade på mässhallarna i Malmö med tillverkning och försäljning av mat.

Jun 1994 - Aug 1994 Åhlens Cafe Lund

Köksbiträde
Sommarjobbare på café
Varierande uppgifter, som försäljning, tillverkning av enklare mat, diskning, städning

Kommentarer
Postat av: Pierre

hmmm...jag vet ett ställe till du glömde gubbs.....haha

2007-10-19 @ 07:06:59
Postat av: Lari

Pierre: haha.. ALT menar du?.. räknas inte.. jobbade ju bara en vecka så..=)

2007-10-19 @ 11:49:50
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Pierre

haha, jag var där desto längre.., jag var ju fan kungen där, eller tuppen om så säg vill...

2007-10-19 @ 13:48:33
Postat av: Madeleine

Du har hunnit med en hel del...Badvakt hittar man på min CV med, dock inga brandkunskaper ;)

2007-10-19 @ 17:02:40
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Teller

det är bra att testa andra jobb innan man hittar de man ska bli :D Gillar btw att läsa din blogg asmycket! ha de bäst!

2007-10-19 @ 17:32:54
URL: http://victoriaa.bloggspace.se
Postat av: Anonym

hgaha när din kariär började, så började jag förskolan :D hahaha

2007-10-20 @ 13:15:39
Postat av: Blingbling

Hahaha, kul att lisa ditt CV. Du har hunnit med en del =D Kock, webbdesigner och brandman. Vilken härlig resa =) Så här lyder mitt CV i korta drag.

89-93: Servitris
93-96: Vårdbirträde & servitris
96-2000: En hímla massa olika jobb (bla hunvakt och eng.lärare i Japan.
2001: Ekonimibiträde på KF nord
2002: Skadereglerare på Trygg-Hansa
2002-2004: Kampanjpalnerare Trygg-Hansa
2004-Idag: Projektledare Straegic marketing
Trygg-Hansa

2007-10-20 @ 23:18:42
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0