Underbara dagar!

Denna veckan har ju bara varit så makalöst underbar...

Har tillbringat alla lediga dagar nere i Mjösund... stått och fiskat i Ljungan...och fisket har varit bra måste jag ju säga...

Varje dag har jag landat någon havsöring.. och idag var inget undantag.. fick mig en öring som var tillrräckligt stor för att ta hem.. och sen hade jag på en lite större än så.. men den lyckades jag inte kroka helt... attans...

Men, det nappar iaf.. och det är huvudsaken.. och så länge vädret är som det har varit idag.. då kan jag vara där hur länge som helst...

Idag igen så hade jag med mig korv och kaffe.. och tände en brasa.. grillade lite korv och njöt i solen.. helt underbart!

Nu ska jag iväg och handla lite mat...och sen åka till jobbet.. funderar på att göra nån god köttgryta på jobbet ikväll.. det tror jag nog att de skulle gilla...

fiske ljungan havsöring mjösund
Här står jag och kastar... ja, en tio meter ut i vattnet står jag då...

Kommentarer
Postat av: Christina

Något sugen jag blev på att fiska nu,
ååhhh.

2007-09-24 @ 01:35:09
URL: http://liioni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0