Det ena leder till det andra...

Ojoj.. nu blir man verkligen upptäckt i Sundsvall...
Det ringde precis en person från Sveriges Radio, som ville göra en intervju med mig... hur skoj som helst, MEN... det är på finska!

Jag som har så knacklig finska och ofta har väldigt svårt att hitta orden...
Men men.. jag tackade ja ändå, och skall göra intervjun imorrn...

Lite roligt ändå.. man måste bjuda lite på sig själv!

Dock så vet jag inte vad det är som är så himla intressant med kombinationen kock/brandman....någon som kan förklara det för mig?

Kommentarer
Postat av: Angelica

HOT! (det kan man läsa in 3 betydelser i ;P)

2008-04-28 @ 11:35:53
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com
Postat av: Tiagirl

Om du skulle få veta det skulle ditt ego stiga dig alldeles åt huvudet!

;)

2008-04-28 @ 18:13:01
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: O

Överlag är brandman intressant ? sedan är kombinationen med kock bara ett plus. Liksom lite mer mänskligt! Och sedan att du är finne ;) = minoritet = extrapoäng!

O

2008-04-28 @ 18:49:26
Postat av: lina ml

du kan rädda en ur ett brinnande hus OCH sen laga middag åt en... skulle bli så knäckt om ja fick veta att alla brandmän inte är supersnygga och vältränade, me visst är dom väll det, säg att dom är det...snälla.

2008-04-28 @ 19:07:07
Postat av: lillemor

En fråga till dig inför stundande grill-inköp!
- Smakar köttet lika gott på din gasol(monster)grill som på en kol/brikettgrill? Man har sagt mig, att det inte går att få fram den "rätta grillsmaken" på en gasolgrill!? Ger marinaden både 1. mörare kött 2. god smak? Hjälp mig!
Tack på förhand!
Lillemor

2008-05-01 @ 11:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0