2008... ett nytt år, ett nytt liv...

Ja, då så har det blivit dags att skriva 2008 på alla ställen man fyller i årtal...

Nyåret firades in med en massa god mat, massor av god dryck och trevligt folk i Västloning.

Jag har ett gäng med bilder från festen... men vet inte om jag kommer lägga ut dem här.. har laddat upp de bilder jag hade i kameran på Facebook... om någon nu vill kika så är det ju bara att leta upp mig där i så fall.

Det har varit en tung dag idag annars.. var ett bra tag sen jag festade, så huvud och kropp har inte riktigt velat som jag har velat idag... men nu så har jag återhämtat mig riktigt bra, så nu känner jag mig som människa igen.

Om tre dagar fyller jag år... jisses.. gammal är man allt... 32 år gammal... men jag fick lite egoboostar igår dock.. töserna på festen trodde ju verkligen inte att jag är 32... haha.. de gissade på typ 25 hela högen.. så det får man ju ta till sig och vara glad över...=)

Jag har tänkt starta upp en ny kategori här på min blogg faktiskt... som ska heta något i stil med Lari tänker till, där jag ska reflektera över saker som gör mig upprörd, arg, glad, ledsen, lycklig eller annat.. sånt som berör mig helt enkelt.. vi får väl se vad det kommer handla om i första inlägget sen...

God fortsättning på er alla nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0