Det här med skumbad...

Jag la mig i ett varmt och gott skumbad innan... gick runt här hemma och frös häcken av mig.

Att bada skumbad är skönt... tända ett ljus eller två, sätta på lite lugn och skön musik...sen bara sjunka ner under skummet och låta tankarna vandra iväg.

Precis det gjorde jag.. och mina tankar vandrade.. både till höger och vänster samt upp och ner... tills jag hamnadebad skumbad skum ljus värmeljus på en tanke som fick mig att minnas... minnas det härligaste skumbadet jag har upplevt.

Så, jag tänkte jag skulle dela med mig av det badet lite...

Det hände för ungefär 1½ år sen... när jag bodde i Lund...
Jag hade fått kontakt med en riktigt go tjej en bit uppåt i landet.. vi hade träffats via nätet, och snackade i tele med varandra många många timmar varje gång... allting var så enkelt och vi förstod varandra så bra... en sån där person som man bara klickar med från första början...

Efter ett tag så kom vi överens om att hon skulle komma ner till mig över en helg, så vi fick träffas...sagt och gjort!

Första kvällen var lite försiktig.. vi käkade mat och kollade på lite film.. tog det bara lugnt och myste lite...men dagen efter.. så ville hon bada.. för hon har inte badkar hemma.. och jag sa ju att hon självklart fick lov att bada om hon ville... så jag tappade upp ett varmt skumbad till henne och tände upp en massa levande ljus, och hade inga större planer på att bada själv...
Men jag frågade mest för skojs skull om hon ville ha sällskap... och efter lite funderande, så sa hon att det ville hon...

Ja, det var ju inte mer med det.. vi hoppade ur kläderna.. och sjönk ner tillsammans i badet...utan att på något sätt vara blyga för vanradra eller så.. som om det var det mest naturliga som fanns...

Jag satte mig i ena änden.. och hon satte sig mellan mina ben med ryggen emot mig... och där låg vi i skenet av levande ljus, med skum upp till öronen och skön lugn musik i högtalarna...

Vi bara låg där... och pratade... och var som ett tillsammans med badkaret och skummet... vi bara fanns...
Jag låg och höll om henne ömt... sköljde vatten över hennes bröst... gav henne ömma pussar på halsen/nacken...

Det var absolut inga sexuella anspelningar i badet... utan det var bara ren och skär själslig njutning... och tiden gick...

Visst, vi borde ju ha insett att tiden gick när vattnet började bli kallt.. eller när tår och fingrar såg ut som levande russin...men vi tappade bara upp mer varmvatten och fortsatta att njuta och prata...

Jag tror att vi låg i badet i 2½ timme.. innan vi gick upp... och det mina kära bloggläsare var det absolut skönaste skumbad jag har upplevt i mina dagar!

Tyvärr så fanns det omständigheter som gjorde att det aldrig blev något mer seriöst mellan henne och mig.. men än idag, så dyker hon upp i mina tankar ibland.. och skulle hon knacka på min dörr en vacker dag och fråga om jag ville bli hennes, hade jag inte tvekat ett ögonblick, utan då hade hon fått mitt hjärta.... det var en riktigt speciell tjej det där...

Ja, så kan det vara...jag tycker om skumbad....men jag tror inte att jag kommer uppleva ett sådant bad igen...

Kommentarer
Postat av: Miniu

Vet du, jag ryser - sådana stunder är helt förbannat jävla underbara...
Åhhhhhhhh!

2008-01-05 @ 15:45:04
URL: http://miniu.bloggagratis.se
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar; Rihannas verson är inge vidare ; ) Men jag tyckte denna tjejen gjorde låten rätt bra : )

2008-01-05 @ 16:22:22
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: emelie

"Skånsk brandman i norrland"? Var i norrland? :) SJälv
är jag norrlänning.

2008-01-05 @ 16:24:32
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Annsingen

Hm okej...HAHAH att jag inte tänkte på att fråga dej direkt? :))

2008-01-05 @ 16:37:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sofia

haha, det kan man verkligen fråga sig! :)

2008-01-05 @ 16:51:36
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Sanna

Den här lilla berättelsen tror jag att du har skrivit om förrut ^^

2008-01-05 @ 20:57:34
URL: http://www.miss0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0