Någon som är bra på programering?

Hej alla läsare!

Jag behöver hjälp.. är det någon som är grym på programmering?.. C++ eller Visual basic eller liknande?

Jag vill ha en applikation som kan hjälpa mig att bli bättre på huvudräkning som dealer.. dvs en applikation som slumpar fram hela tiotal mellan 10 och 500... och svaret skall jag skriva in, vilket skall motsvara en blackjack, dvs 1.5xslumpade tiotalet.

Som exempel:

10 = 15
30 = 45
90 = 135

osv osv...

Är det någon som känner till en sån grej, eller som kan fixa det?

Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Angelica

omg! det där borde ju jag kunna >_

2008-01-23 @ 21:15:57
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: ulrica

Hej!
Det här kommer låta kosntigt, men jag har ett problem på min blogg. Och jag tror du akn säga direkt vad man ska göra för att fixa det :P. Därför jag frågar dig. När jag kollar på bloggen i firefox, så ser det normalt ut, men när jag kollar med explorer, så hamnar själva bloggen till vänster, du kan kika själv. Det är säkert nått i stilmallar eller nått va? Tack på förhand! / Ulrica

2008-01-25 @ 18:27:18
URL: http://ulricasahlin.blogg.se
Postat av: Johan_ek89

Vet inte riktigt om du läser gamla kommentarer, men om du gör det och fortfarande behöver den här funktionen har jag den i språket PHP. Redo att användas.

Kontakta mig via forumet under eller maila:
johan_ek89(at)hotmail.com

2008-02-16 @ 22:57:54
URL: http://forum.swesub.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0