Livet återgår till normalt igen...

Ja, nu så har väl livet återgått till det normala igen så smått..
Jag har börjat jobba igen, och chocken efter att man fick besked om Thomas har väl lagt sig lite smått iaf, nu är det bara en saknad som ligger kvar och ilar i ryggraden.

Har aktiverat mig en hel del senaste veckan, för att hålla igång och inte behöva tänka så himla mycket.
Har umgåtts med vänner, badat, solat och spelat beachvolley... har faktiskt varit riktigt härligt!

Jag har funderat lite på att flytta över hela den här bloggen till min andra blogg Designa din blogg, med tanke på att jag ändå skriver en hel del personliga saker på den bloggen, men jag vet inte... har börjat med en avdelning där iaf som heter Mina bilder, där jag lägger upp en del bilder som jag har fotat genom dagarna.

Förresten.. jag vet inte om jag har berättat senaste nytt på jobbet... jag och Mattias (han jag delar lägenhet med) har fått förlängt året ut, och dessutom så skrev chefen att det med största sannolikhet blir en fast tjänst nästa år... och det känns riktigt bra.

Nu kan man verkligen börja tänka på det att köpa en lägenhet och kanske byta upp sin bil till någit lite nyare och mer säkert. Dock så säger alla att det börjar bli dåliga tider att ta lån.. men vafan, hur ska man annars kunna köpa en lägenhet?

Dock så är jag precis likadan med lägenhet som när det gäller tjejer.. kräsen till tusen.. hm.. måste sluta upp med det!

Kommentarer
Postat av: jenna Vixsie

Nope det är inte jag på bilden men så ser jag ut . Det är min syster .

jag jag har tyvärr fått gåvan till att lätt kunna lära mig språk så allting bara fastnar i huvudet :P men det är bra också man får jobba med massa härliga jobb.

Kan du några språk??

H//

jenna



2008-07-10 @ 14:04:36
URL: http://www.ladynesseo.com
Postat av: Kristina

Vad skulle jag in här och göra?? Förstörde bilden av dig ännu mer.

För kräsen för kärlek, det kan man ju inte vara. Tänk på alla underbara tjejer därute, alla är inte vackra men skönheten sitter i en människa, jag lovar! En snäll, trevlig och gullig tjej är mycket bättre än en som är snygg och pantad. Vistt kan man få både och men jag är ju tyvärr upptagen.:))

Kjamiz

Kristina

2008-07-10 @ 20:18:12
URL: http://myter.blogg.se/
Postat av: Jessica - PCT

Aha... Ska det bli en hybrid av bloggarna så är det ju onödigt att jag sitter här och läser : )

Men tills vidare får du ligga i bokmärkena.

2008-07-12 @ 22:08:34
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Madelene

jao.. Maja e en gobit =)

2008-07-15 @ 09:10:00
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0