Today is a good day!

Idag har varit en strålande underbart vacker vinterdag, med strålande solsken, pudersnö och runt nollstrecket.

Jag bestämde mig för att åka iväg och fiska en vända, mest för att komma ut och andas en massa frisk luft.

Fisken höll sig borta även den här gången, inte ens ett napp, men det är inte riktigt rätt tid ännu, nån månad till, sen så jäklar ska det bra fisket sätta fart.

När jag sen kom hem, så får jag samtal från chefen på brandkåren, och han erbjuder mig heltidsvikariat från 1 april till sista augusti, så saker och ting ordnar sig.

Är bara en sak som betungar mig, men det ska nog ordna sig det med... någon dag!

Så, kort och gott, det är en bra dag idag, jag skall dessutom iväg och träna basket, och så länge jag inte stukar något, så kommer det vara en bra avslutning på dagen.

Bilder från min tur i naturen, kommer lite senare.

eld brand

Kommentarer
Postat av: Angelica

men härligt!! slipper du leka soffpotatis mera då! ;D

2008-03-04 @ 17:33:15
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej! Du ser allt löser sig! :)

2008-03-04 @ 20:51:33
Postat av: Tiagirl

Vet du hur vidriga dessa brandbilder är... :(

http://tiagirl.diinoweb.com/files/www.efva.tk-2/huset/branden/branden.htm

Här ligger mina från när mitt hus brann ner... Har funderat över om brandmännen alltid tar kort vid bränder eller om det bara var en slump? Har fått veta i efterhand att "vi" varit ett exempel på snabb brand i trähus typ...
Så bilderna har ju använts.
Uscha. Fyra år sen nu häromdagen. *suck*

2008-03-14 @ 15:04:53
URL: http://tiagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0