Ny mobil och nytt abbonemang

Ja, efter mycket om och men och en jäkla massa jämförelser, så har jag äntligen beställt en ny mobil med ett helt nytt abbonemang.

Telefonen är en telefon som kom ut på marknaden så sent som igår, nämligen Sony Ericsson C702i Speed Black.

178909-742
När jag jämförde priser osv mellan olika operatörer, så kom jag fram till att Halebop är helt klart mest prisvärt.
Jag betalar 899:- för telefonen, och binder mig till halebop i 24 månader på ett abbonemang på 199:-/mån där jag ringer för hela summan och dessutom får skicka 3000 sms gratis varje månad.

Taxan för att ringa är dessutom billigare än hos Telia, så jag tror nog att jag kommer tycka det är lagom.

När det gäller telefonen i sig, så har den saker som jag inte alls hade tänkt mig ha i en telfon nån gång alls, typ som gps, men när man ändå tänker efter, så kan det vara smidigt med tanke på att jag är ute i naturen en hel del och fiskar o har mig.

Skulle man behöva hitta till nåt bra ställe när man är ute och vandrar lite, så har man gps:en att kika på. Sen återstår det självklart att se hur pass bra den funkar, det vet jag inget om än så länge, men ska nog berätta det för er sen.

Jag hoppas att jag får den skickad till mig snart iaf.

Kommentarer
Postat av: emmi

men va fan. ja ha kontantkort från halbop men man laddar ju utan problem för 200/mån. då kanske det är värt att låsa upp sig ett tag och passa på att skaffa ny tele samtidigt...

2008-06-02 @ 20:40:20
URL: http://storostark.blogg.se
Postat av: Jonne

det där var en snygg mobil;:)

2008-06-06 @ 12:23:07
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Dannielle

Här kör vi på Parlino istället. 299:-, 0kr i min till Parlino, Halebop, Telia, Tele2 Comviq med 99öre i uppkopplingsavgift samt 2500 fria sms.

2008-07-15 @ 12:35:18
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0