Nya fiskegrejer!

Jaha.. då var man nästan 2000:- fattigare.. på något som jag inte ens vet om jag kommer tycka är skoj!

Fast chansen är enorm att jag kommer gilla det.. kanske rent av bli än mer tokig än vad jag är idag.

Jag har inhandlat ett flugfiskespö idag, ett komplett set från Greys för 1695:- som normalt sett kostar nästan 3500:-.

Dessutom så har Mattias och jag börjat binda lite flugor, inget som någon av oss är speciellt duktig på, men man måste ju börja nånstans, och jag har bundit två flugor än så länge.

178909-731

Inga höjdare alls, eller ja, det vet man inte förrän man har testat dem... men som de ser ut jämfört med hur de SKA se ut, så var det värdelöst jobbat, haha!

Men man måste faktiskt börja nånstans och alla är vi nybörjare nån gång.

Däremot så är det riktigt skoj att binda flugor, lär nog bli en del i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Vad ska du fiska med dom? Öring? Harr? Bra jobbat tycker jag.

2008-05-05 @ 20:52:00
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: lina ml

härligt ändå att våga lägga lite pengar på nått nytt, som du säkert kommer älska. och du fick ju onekligen ett bra pris. kanske man kan få lite fisk recept då...om du få nått det vill säga. :)

2008-05-06 @ 12:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0