Strul strul strul med blogg.se

Gah!

Min andra blogg, Designadinblogg strular.

Har hållit på att få den flyttad under dagen, men saker o ting verkar inte gå som de ska, för går man in på min sida nu, så kommer man till Kenza, och det är typ helt tokigt.

Jag hade hellre sett att man kom till en felsida eller nåt... men Kenza liksom...

Det skulle vara fixat och klart under dagen, men icke.... och det känns lite som att det kanske inte fixas heller på ett tag, för nu är det helg...

Nä, det här håller inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu strular det för mig oxå =( alla bilder som var uppladdade är borta å inga pingadresser finns kvar i det nya bloggverktyget

2008-05-02 @ 21:52:01
Postat av: Marie

Nu fungerar inte kom ihåg mig knappen igen =/

2008-05-02 @ 21:52:49
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: josefine

hej jag skriver här eftersom jag inte kan skriva på DESIGNADIN BLOGG någon stans ? Vi skulle skriva om vi ser några fel.
*SÖK i bloggen fungerar inte heller korrekt.
Sen vet jag inte men IKONERNA med BREV, INFO verkar konstiga och vissa går inte klicka på.
Sen kan man inte kommentera eller det kanske jag missat.

Kan du inte lägga in hur man tar bort de understrykna inläggen på menyn tex Mars, april mm.
Tackar för UNDERBAR blogg

2008-05-02 @ 23:26:43
Postat av: camilla

fin blogg.. :)

2008-05-03 @ 13:42:16
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :) jag skulle behöva lite hjälp. jag kan inte kommentera vissa inlägg. tillexempel din andra blogg designdinblogg.se. det är dom bloggarna som blivit flyttade till comment.publish eller vad det nu heter tror jag.

sidan blir bara helt vit när jag ska skriva in domhär bokstäverna. ledsen att jag frågar det i din här blogg men jag kan som sagt inte kommentera i din andra blogg.

vet du vad som kan vara fel?

2008-05-04 @ 13:44:11
Postat av: Emma

förra kommentaren var från mig. ;)

2008-05-04 @ 13:44:34
URL: http://emmaa95.blogg.se
Postat av: Madelene

ja, och alla killar har ju hål i ryggen;)

2008-05-05 @ 08:31:15
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0