Jag ser det snöar...

Usch, tidigt morgon och jag känner att jag hade velat sova ett par timmar till...dessutom så snöar det ute!

Har gjort dagens goda gärning redan dock.. Björn som bor här, han hade lyckats stänga av sin larmklocka, så jag fick väcka honom.. alltid så roligt att se folk som inser att de har försovit sig...haha!

Min mage mår inget vidare heller.. den brakade samman igår kväll.. och mår fortfarande inget vidare, vilket inte är något vidare skoj när man ska jobba... men men.. får hoppas att den lugnar sig under dagen...

Nu ska jag ge mig ut på vägarna iaf... blir att köra försiktigt.. ser ut som blöta och kalla vägar...

Ha en härlig dag alla!

* * *

En liten snabblunchuppdatering.
Än så länge har det varit lugnt och stilla... inga larm.
Jag har fått köra tankbilen idag, vilket ju är väldigt nyttigt, för den växellådan är inte automatare, utan en vanlig manuell med hög och lågväxel.
Fick öva på att byta flaket med lastväxlaren med, något jag aldrig har gjort innan, så jag har lärt mig en del..

Nu ska jag slänga mig i en fåtölj och läsa lite på insidan av ögonlocken....

Kommentarer
Postat av: Anonym

"brakade samman" hoho intressant ordval...

2007-04-10 @ 09:38:48
Postat av: AA

det är så roligt att höra om vädret vid kusten. här är det mulet men +grader :D

2007-04-10 @ 10:26:01
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: K

Tatueringen var fin...

2007-04-10 @ 12:18:31
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejhej! Hoppas att det är bra idag? Hahaha, Tack för "minipratstunden" igårkväll :)! snö var det ja ;P Buhu, det klarar jag mig helst utan. Puss&Kram heting!

2007-04-10 @ 12:45:28
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0