Tidsfördriv...

När vi inte hade varken internet eller tv hemma, så fick man hitta alternativa tidsfördriv, och Mattias som jag bor med, han hade köpt lite böcker, som jag passade på att läsa... och då ska man tänka på att jag inte läser böcker i vanliga fall. Senaste tio åren, har jag kanske läst på sin höjd två böcker...

i cirkelns mitt g?tornas palats

Båda böckerna är ju av Dan Brown, som har skrivit Da Vincikoden..och jag måste ju säga att böckerna är riktigt bra!
Gåtornas Palats, läste jag ut på mindre än en vecka, medans I Cirkelns mitt har tagit lite längre tid, har fortfarande ca 40 sidor kvar på den, men den var inte riktigt lika bra, lite för mycket politik i den, och jag avskyr ju politik... haha!

Men, ja ghar faktiskt funderat på att ge mig ner på bibblan här i stan, och låna hem nån mer bok att läsa sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0