Jag är en dålig förlorare...

Idag spelade vi innebandy, eller ja, utebandy egentligen.. vi spelar utomhus.. och det var väldigt jämna lag.. vilket ledde till tre tuffa matcher...

Det finns dagar då jag inte bryr mig så mycket.. men idag var en sån dag då jag hade aggressioner och ilska att få ut... så jag ville verkligen vinna, och kämpade på som ett svin... men dock ändå förlorade vi... bollen rullade inte vår väg osv...

När de slog in sista målet.. då flög min klubba långt åt helvete.. arg som ett bi var jag... sen var det bara ner o stretcha och ta det lite piano i bastun...

Idag var en sån dag då jag är en jävla tävlingsmänniska... och dålig förlorare...

* * *

Nu har jag iaf tvättat bilen med... det är inte så dåligt jobb man har ändå...

Kommentarer
Postat av: Christina

Meh,
jag borde börja med någon sport för att få ut aggressioner..
Boxning kanske.. haha

2007-08-02 @ 22:40:36
URL: http://liioni.blogspot.com/
Postat av: karroparro

haha jää! =) och en lämplig vinnare har vi hittat! =) haha =) Så nu ska jag styra upp en blinddate, fast inte så mycket blind kanske eftersom dom vet hur dom ser ut :P haha! =) Men de är kul! =)Joo jag såg ju dom =) väldigt fina =) Själv tar jag rätt så mycket foton också, men det har inte blivit av på senare tid och jag har inte haft ork att ladda upp dem =)

2007-08-03 @ 08:05:56
URL: http://kthunstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0