Playa del Tranviken...

Ujuj.. sent om sidor så kom jag iväg till Tranviken idag... åkte hemifrån typ vid 13... var lite onödigt sent.. men jag slocknade när jag kom hem...

Sov lite kasst på jobbet.. eller ja.. vi fick ju ett förstärkningslarm kl 3 på natten.. och var inte hemma förrän 04.30.. sen efter det var det lite svårt att somna om... så när jag kom hem imorse.. så käkade jag lite frukost och slockande sen i sängen... i ett par timmar...

Men men.. jag kom iväg iaf.. och det var så jäkla skönt.. jag hoppas bara att det är fint väder i helgen.. för då ska jag minsann iväg o bada igen.. måste passa på när det är fint ju..

Dock så fick jag inte med mig kameran i all hast.. så det blir inga strandbilder för er... men det kommer kanske en annan dag.. om inte sommaren tar slut nu...

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Låter som en skön dag!
Jobbigt att arbeta skift. Jobbade natt ett tag men det var inte min grej. Kände mig nästan sjuk av det....fast de erfarna nattjobbarna säger att det bara är så i början. Om jag kunde skulle jag dock vara vaken dygnet runt. All tider på dygnet är sköna på sitt sätt.
Hoppas din ledig vecka blir skön!

2007-08-14 @ 20:16:38
URL: http://yrsas.blogspot.com
Postat av: AA

du har blivit utmanad! kolla min blogg

2007-08-17 @ 14:38:47
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Lari

Yrsa: Njae.. jag tycker det är skönt att jobba skift, mycket ledig tid.. och det är ju inte så att vi är uppe nätterna igenom, vi får ju sova om vi inte har larm.
AA: Jag tycker ju inte om utmaningar..:P

2007-08-20 @ 09:54:35
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0