Lugnt på jobbet än så länge...

Ja, då sitter man på jobbet igen... jobbar natt.

Vi har redan hunnit med att kriga lite på innebandyn... vilket var jobbigt som bara den idag, men jag hade ju hunnit med att gymma innan idag med så.

Än så länge har det inte varit några larm... men jag har en magkänsla som säger att det kommer komma nåt larm inatt.. men det återstår att se.

Förresten... jag fick alla saker till det nya bredbandet hemma idag.. så när jag kommer hem imorrn så ska jag installera det hela.. vi snackar 100 Mbit... woohooo.. det som jag hade i min lya i Lund.. och snacka om att jag har saknat det... så nu jäklar kommer man kunna ladda hem en film på typ 3 minuter.. sweeeet!

Måste bara kolla vad det är för månadskostnad på det hela... men det lär ju inte vara dyrare än vad jag har haft hittills...

Hoppas att alla har en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du är duktig som sliter du

2007-12-20 @ 00:55:30
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Anny

Cred;) Du har vældigt "varm" blogg *hehe* (så kan man passa på och vara lite fyndig oxå).. Det blir lite av myslæsning nær man sitter och stirrar in på dom dessa færgerna..!!! Ha en fin dag gode brandman! =)

2007-12-20 @ 10:12:17
URL: http://ankii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0