Ouff!

Som min gode vän Pierre brukar säga.... OUFF!

Har precis kommit hem från gymmet.. och jag kommer ha sååå ont i kroppen imorrn!
Det är makalöst vad man tappar träningsmässigt på tre veckor... all styrka och uthållighet är som bortblåst...fick till och med krampkänningar idag.. men det beror nog mer på att jag har druckit extremt lite senaste dagarna...men ändå...

Sen så har jag ett konstigt illamående inom mig idag.. har haft det sen igårkväll efter att vi käkade middag... helt plötsligt så tog det stopp vid en tugga.. det bara växte i munnen.. och ett läskigt illamående slog över mig... spydde inte.. men hade mycket väl kunnat göra det...

Får se.. ska äta lite mat nu.. duscha o koka ris... sen blir det risotto...får se om det håller sig ifrån att växa i munnen...

Om jag orkar och känner mig ok ikväll.. så blir det nog utgång med skiftet.. de ska käka julbord på M/S Medvind...men jag sa att jag inte har mycket lust att käka julmat nu, när ja ghar stått med det i ett par veckor och ätit allt som går att äta redan.. plus att jag inte vet hur mycket på julbordet jag kan äta med tanke på att jag inte käkar gluten..så jag tyckte inte att det var värt 500:-...

Men vi får se.. kanske blir 30+ på Oscar ikväll.. om jag mår ok...

Kommentarer
Postat av: malincatrin

30+ på oscar(s) får mig att tänka på min hemort.. Hmm...

2007-12-07 @ 16:44:45
URL: http://malincatrin.blogg.se
Postat av: pierre

oouuufffffff........

2007-12-07 @ 17:14:23
Postat av: Lillan

tack för infon.. satt precis och funderade på va de va för helg, va de va på oscar.
Blir kanske Bischop för mig då.

2007-12-07 @ 17:50:37
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lina

hej. förlåt att jag bara klampar in såhär.. Fin blogg, tänkte bara höra hur du har fått bakgrunden att vara "fast" ? Så att man bara kan scrolla inläggsidan?

TACKSAM för svar.

ha de bäst!!

2007-12-08 @ 09:49:41
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: E

Glutenintolerant eller väljer du bara bort det av någon annan anledning?

2007-12-09 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0