-gäsp-

Ja första nattpasset visade sig bli ett lugnt sådant.... det enda vi hade var en helikopterlandning vilket inte innebär något större jobb. Natten var larmlös...

Strömmen är på i lägenheten nu.. så nu kan man ju faktiskt börja flytta in prylarna... personen som mailade oss har inte hört av sig, så troligen var det ett skämt.. ett elakt sådant...

Idag ska jag nog shoppa lite smått... prylar som behövs...kanske blir att handla sängarna idag med... och nej, jag skaffar inte dubbelsäng för att jag planerar in nån flickvän eller så.. utan för att jag har haft dubbelsäng innan.. och det är så jäkla skönt.. sen är det ju en fördel om man får lite besök av en tjej dock..;)

Kommentarer
Postat av: AA

haha. jag tänkte mest på TVÅ täcken :P

men skönt att det inte larmats nåt inatt. ett tecken på att folk faktiskt beter sig. doh.

2007-02-15 @ 09:30:21
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Pierre

hey man..klart du ska ha dubbelsäng, tveklöst, jag måste ju få mysa med dig när jag är uppe sen...hehe
Jävlar va blogg kommentarer jag fått om att jag inte ska sluta blogga, det känns faktist jävligt kul att få sådan feedback.

2007-02-15 @ 11:45:53
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Blingbling

Säger som Pierre. Givet med dubbelsäng. Jag behöver ju också någonstans att sova när jag åker norröver hehe.

2007-02-15 @ 13:06:27
Postat av: AA

meeen. man ska ju slåss om täcket. ellerja, man ska ju egentligen ligga under samma och kramas ;D menmen.

2007-02-15 @ 18:19:21
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0