Första nattpasset...

Femton minuter kvar till första nattpasset.... och jag sitter och hoppas att vi ska få något larm iaf.. så man kommer utanför station idag.. hur hemskt det än låter att man vill att folk ska ha råkat illa ut.. så är det ju på det sättet som jag lär mig mer om mitt jobb.. och speciellt om hur min grupp jobbar och hur alla gubbarna jobbar.

Det är ute på fältet som de kan få en bra bild av mig med. .även om man blir jäkligt tighta på stationen med...

Var och kikade på säng idag.. blir nog en 2x80 med en 160 bäddmadrass för 3500:- på jysk.. och sen ska jag handla fyra nya kuddar och två nya täcken.. plus att det behövs lite nya lakan...

Jag har varit lite duktig idag med.. gymmat på dagen.. så man inte behöver har kasst samvete för att man bara spelar innebandy hela tiden...

Ja just det.. upptäckte att jag har ett sånt jäkla blåmärke på min ena lovehandle.... efter innebandyn igår.. eller ja.. blått o blått.. svartlila eller nåt...

Nu måste jag kila...


Kommentarer
Postat av: Anna

på din ena lovehandle *bah*

du har inga lovehandles lari.....

2007-02-14 @ 19:00:48
URL: http://mandalaya.blogsome.com
Postat av: Elin

haha som om du har ett lovehandle :D
sällan, grabben! :D

2007-02-14 @ 20:04:29
URL: http://mojjan.wordpress.com
Postat av: AA

ja, jag har kronisk trötthet. sömnapné med ett finare ord. har haft det i typ 5 år. men det är som sagt skönt att kunna sova nånstans. brukar inte ens kunna sova med andra. har fått höra att jag snurrar runtrunt som en helikopterrotor ^^

hehe. ja, sov inte över! skulle nog inte kunna sova där alls, utan bara ligga spänd och vänta på att larmet skulle gå (:

jag blir gladare av en hembränd skiva med låtar som nån tycker att jag borde lyssna på en vardag när jag känner mig nere än blommor (som ändå vissnar) och choklad (som jag ändå vräker i mig på 10 min) på alla hjärtans dag. fast det hade ju varit trevligt med en kram ^o)

2007-02-14 @ 20:08:21
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: AA

och jag ser att du börjat rusta för två ;P
btw så är hon nog upptagen, men a2 var inte säker.

2007-02-14 @ 20:18:23
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0