Lugna natten...

Jupps..sova hela natten.. inte ett larm på hela passet... dock så sover jag så fruktansvärt dåligt här på jobbet.. till skillnad från när jag jobbade i Landskrona. Men det är en enorm skillnad på sängarna.... här är det gamla träsängar med en liten tun madrass... i Landskrona var det riktiga resårbottnar som var hur sköna som helst...

Men men.. även om jag sover illa här, så gör det inte så mycket..kan ju skutta hem o lägga mig i min egen härliga säng o sova nån timme till...

Sitter kvar på jobbet en stund.. måste kolla allt på nätet som ska kollas.. och blogga lite givetvis...

Dagens väderlek bjuder på sådär lagom mulet o tråkigt väder... runt nollan.. och ingen tillstymmelse till solsken... men vafan.. jag trivs bra här uppe ändå...

* * *

Gaaah!... blir så jäkla less på bredbandsbolaget... nu så är det inte längre så att jag kommer få mitt bredband den här veckan..nä, nu så har man flyttat fram tiden minst en vecka... jag ringde o snackade med dem och klagade över att det är dålig stil och inte något som gör att man som ny kund känner något större förtroende.. men någon kompensation, det var det inte snack om i nu läget... jävla skit säger jag! Men jag ska minsann gnälla vidare.. för jag tycker det är kasst att sitta och ge ett datum då det hela ska installeras.. och sen upptäcka att det är nån vajsing på telestationen och flytta fram det hela en vecka... kollar man inte att allt är grönt med installationen innan man ger ett datum???

Fan.. två veckor till då utan internet hemma.. jag tror jag döööör!

Sen så har vi läkaren på plats här.. sist jag var o kollade mig så hade jag aningen högt blodtryck... så han ville ta det igen.. och den här gången låg jag på helt normalt... så då är den saken ur världen iaf... men inte så konstigt att man hade högt sist ju... en gammal vindögd läkare som ska pilla en i ljumskarna o ha sig innan man tar blodtrycket... man blir ju nervös fan...

Ne, om man skulle ta o bege sig hemåt så smått nu kanske...

Kommentarer
Postat av: Pierre

You know i need my space gubben...

2007-02-26 @ 08:40:05
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Thomas Norrman

Tuffa sängar passar tuffa brandsoldater eller har ni blivit fjollor nu förtiden också.
Mjukisar.

2007-02-26 @ 10:14:50
URL: http://www.kastanjelund.se
Postat av: Anonym

Ha ha.. du gick igång på gammelgubben alltså... skrattar.. där ser man..

2007-02-26 @ 12:58:33
Postat av: Mija

De va ja som var taskig ovanför... avsändaren försvann.. ;)

2007-02-26 @ 12:59:07
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

hmmm...jag vet hur jobbigt det är att vänta på internet...för mig är det ett stort problem eftersom jag pluggar på internet...det suger. har gett upp hoppet nu och börjat vänja mig, orkar inte bli arg nåt mer. jag lär väl få det lagom till min kurs slutar. hoppas du har bättre tur än mig.
X

2007-02-26 @ 13:12:57
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Thomas Norrman

Här är lite för mig som du kan få titta på.
Gå in på www.kallautolodge.com och titta på "Watch the mowie" Ha en bra kväll.

2007-02-26 @ 20:56:06
URL: http://www.kastanjelund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0