Total genomgång från topp till tå...

8.20 imorrn är det tandläkaren som gäller.. känns lite skumt att gå till en helt ny tandläkare.. jag har ju haft Christer hemma i Lund sen jag var tio år gammal...men men... jag tror att det var en kvinnlig tandläkare..så får hoppas att hon är snäll mot mig..=)

Sen efter det..så ska jag på en läkarundersökning.. hälsokontroll.. o då snackar vi total kroppsgenomgång...men det är bara bra.. handlar ju om att de ska veta att jag är frisk..och att om något händer, så vet alla inblandade att jag inte hade några problem innan...

Sen så hoppas jag att vi kan få tag i nycklarna till lyan.. så vi kan börja packa in sakerna...hade varit så jäkla härligt att kunna komma på plats så smått... börja leva ett liv på riktigt...


Kommentarer
Postat av: tandtrollet

ja mkt möjligt att jag har haft "vägarna förbi" din tand så att säga..hihi..Oftast har jag en positiv inverkan på människor i mitt dagliga jobb men gillar att "busa" när jag är ledig. Det kommer att gå fin fint hos tandis imorrn. Lita på sköterskan, det är ju hon som håller i sugen..;o)

2007-02-11 @ 20:46:57
Postat av: Thomas Norrman

Kändisar med pjäxor i tidningar, kommer du att förstå lite senare i ditt.
Lycka till med tandläkerskan, fråga om hon också har pjäxor så.......:p
Lycka till med lyan.
ThN

2007-02-11 @ 21:42:26
URL: http://www.kastanjelund.se
Postat av: Blingbling

Tuff dag imorgon ser jag. Har du flyt kanske du blir omhändertagen av en galet vacker tandläkare. Eller vad sägs om sjukt snygga sjuksyrror. Good luck ;)

2007-02-12 @ 00:26:38
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0