Tristess...

Fan alltså... börjar bli lite lätt trött på att bo på brandstationen.. och lägenhetsjakten går inget vidare...jobbigt att inte komma härifrån nåt... visst.. kan ju dra ner på stan o fika...men då ska man ha någon att fika med oxå...

Sen så stör jag mig på att jag inte kan logga in på vanliga msn... brandväggen här sätter ju stopp för allt o lite till... till och med webmessenger strular...

Men men.. jag ska inte klaga egentligen.. jag har ett jobb, jag har tak över huvudet och jag tjänar pengar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vännen, känner du dej helt lost däruppe i ingenmansland?
Löser sig ska du se... Saknar dej nere i skåne =)
ha de puss

2007-02-05 @ 18:40:11
Postat av: Lazy Girl

men vaddå..? bor du på brand-stationen...???

kul att du gillade min bild..!
X

2007-02-05 @ 22:15:48
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Diana

du kan nog logga in på något som heter "www.meebo.com" ;p..

2007-02-06 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0