Datorproblem...

Fan...en riktigt dum och negativ sak med att bo här på brandstationen...jag kan inte koppla upp min egen dator på internet, då vi ligger inom kommunens brandvägg och säkerhetssystem... en utböling som jag får inte lov att plugga in mig på nätet...

Det medför en del problem... jag har en hemsida som jag måste uppdatera, så jag måste komma på en lösning på detta... frågan är ju bara hur jag ska göra det.

Hade det funnits access installerat på någon dator här på stationen, så kan jag kanske lösa det... måste höra mig för imorrn.

Börjar känna mig lite lätt trött nu.. sängen lockar...

Förresten.. igår spelade jag ju innebandy på fysen... sjukt skoj, men attans vad man lider av sviterna idag.. jag som inte har spelat innebandy sen jag var typ 15... fick så jäkla ont i handen, mitt på handen av någon anledning, så jag inte kan greppa ordentligt.. gör ont i benet på nåt sätt... men men...skippade innebandyn idag, så får jag känna hur det känns imorrn. Deesutom har jag hittat muskler jag knappt visste att jag hade.. det är ganska så intressant när man provar på en ny idrott... man får träningsvärk på de mest konstiga ställen...

Ne, om jag skulle lägga mig och läsa lite om standardrutinerna här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0