Jaga bostad...

Fan, har precis skickat ut en massa mail till olika bostadsföretag här i Sundsvall, med förfrågan om någon lägenhet, får se om det är någon som har en lya att erbjuda mig och Mattias...

Brandstationen är helt tom idag.. det är jag och inre befälet som finns på plats, de andra är iväg på en avtackningsmiddag ikväll. Lite trist när det inte är något folk alls här ju.

Hahaha... min gode vän Pierre är ju så gooo (värsta göteborgskan)... diggar hans senaste inlägg...

Funderar på att sätta mig och kolla på någon film i vårt sköna tv-rum...fast snart är det dags för sängen med.

Får hoppas att det inte är något larm inatt, så man får sova gott hela natten.. förra natten så gick larmet vid ett på natten.. när man precis har gått in i djupa sömnen som bäst. Men det gick snabbt att somna om.

Om det är någon som har en ledig trea centralt i Sundsvall, hör av er då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0