Fiske, sol och arga fiskmåsar...

Idag så har jag varit nere vid Ljungan igen... och testat fiskelyckan lite... och för en gångs skull så fick jag fisk.. dock inte så mycket att hurra för.. två små abborrar... men det är ju två fiskar iaf...

Jag har lyckats fånga en del solstrålar med... och sen så lyckades jag få en fiskmås efter mig.. jag kom lite för nära dess bo.. där den hade ett par nykläckta ungar... så jag fick en fiskmås som hela tiden gjorde kamikazedykattacker emot mig...

Imorrn så är det jobb som gäller igen... inkallad till kl 7... ska iväg på någon skogsbrand tror jag...

Ett tag så såg det ut som att det skulle börja regna här.... men nu så är solen framme igen.. lite regn hade inte varit alls fel kan jag säga.. det börjar bli en hel del skogsbränder här nu...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjenare Lari!! Allt okey?! Hur lever livet med magen, har du hör nåt om provsvaren ännu?! Nyfiken ju ;0)Vi var oxå ute på sjön i helgen och hade det jätte gott, höll på att kliva på en måsbebis faktiskt;0§ Finns en bild i min blogg, inga arga måsföräldrar dock...Gräsbränder ja, sambon drog just iväg på en allderles nyss ;0) Inte så kul i denna värmen kanske. Ha en trevlig kväll nu!! Kram.

2007-06-10 @ 22:24:23
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Mia

va ska man säga..man kan inte tvinga fram kärlek.. den bara infinner sig där.. men du e verkligen värd att hitta en besvarad kärlek!

2007-06-11 @ 15:49:07
URL: http://miisens.blogg.se
Postat av: )enny

Halu i stugan... Tråkigt att amor inte ville leka med dig heller =/ Vi kan bilda klubb nu. Kärleken kan inte forceras, thats for damn sure... Men, det e sommar, det e på det igen Lari :)
Du? jag tänkte fråga. parmesanost.. Hur förvarar man den bäst? Öppnade en förpackad ostbit idag o vet inte riktigt vad jag ska göra av den nu..
kramis

2007-06-11 @ 18:18:35
URL: http://www.nogg.se/backbonebarbie
Postat av: Thomas

Du får byta rubrik.
Den skånske jagade fiskaren i norrland.
Då du inte släker några bränder när det brinner som f-n i både buskar och hus upp i norrland. Om man nu skall tro på TV nyheterna.
Hänvisade Du inte till en händelse om någon svan?? för ett tag sedan??
ThN :-)

2007-06-12 @ 18:33:10
Postat av: Mia

Hoppas du finner det du söker. Dyker nog upp när du minst anar det;-)
Så var det för mig iaf...o nu e jag vääärldens lyckligaste;-)
Sköt om dig*vinkar glatt*

2007-06-13 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0