Semestern bokad...

Såja.. då var semestern bokad för i sommar.. det blir en tripp till Finland o hälsa på släkten.
Dock är det är inte lätt att flyga från Sundsvall till Helsingfors, det var ett jäkla pusslande med flyg och olika bolag.
Det stora problemet är att det bara går två flighter mellan Sundsvall och Stockholm per dag, så man blir tvungen att anpassa sig efter de. Dessutom så var det snordyrt att boka hela trippen... då hamnade man på en kostnad mellan 5000 och 10000... galet. Men om man gjort som jag har gjort, dvs bokar varje flight för sig själv.. så löste det sig. Dock så blir jag ju tvungen att checka in två ggr istället för en gång, men det kan vara värt de pengarna som man tjänar.

Anyway.... det ska bli grymt skönt att komma iväg, speciellt att komma iväg till stugan med farbror min... jag trivs så grymt bra där uppe.

Självklart ska det bli gött att träffa pappa, lillsyrran och farmor med...


Kommentarer
Postat av: niccan

Önskar dig en uuunderbar sommar!!

2007-06-26 @ 10:55:53
Postat av: erika

HAde gærna sett stugan och allt live...men nu bidde det inte så. Hoppas du får en god tur =) Vi høres nærmare ...innan du åker kanske. Kram

2007-06-26 @ 11:44:29
URL: http://weetzia.webblogg.se
Postat av: Magdalena

Bara två? Vilket bolag har du kollat med då?

2007-07-01 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0