Underbara sol!

Ja jäklar ta mig... äntligen så hittade värmen upp till Norrland med.... har ju varit ett par dagar med kanonväder...och det ska bara fortsätta.

Idag så är tanken att jag ska dra till Ljungan och fiska en stund.. om bara min mage vill må lite bättre...
När jag slutade att käka gluten, så höll sig min mage i trim ungefär tio dagar.. men de senaste tre dagarna har den varit totalt upp och ner vänd... inget skoj alls... så just nu så väntar jag mest på att magen ska lugna ner sig lite.

Jag är lite lätt trött på min mage om man säger så.... hoppas att jag kan få provsvaren snart...

Kommentarer
Postat av: AA

proviva!!!

2007-06-04 @ 11:30:47
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Thomas

Andas djupt med magmusklerna, slappna av , låt axlarna sjuka ner, lägg dig i sängen på rygg så ordnarallt sig efter ett tag. Du är spänd och stressad, nevös. Det sitter djupt inne i huvudet, glöm inte att kopla av armar och ben när du ligger på säng. 20 minuter räcker.
Lycka till med fisket.
ThN

2007-06-04 @ 12:01:07
Postat av: Blingbling

Passa på att njuta. Snart kommer myggen nämligen. Larverna kläcks väl för fullt i värmen heheheheheh.

2007-06-04 @ 19:41:39
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0