Mitt enda hopp...

Är Pierre... att han kan få tag i den kontakt som han har på Skanova... för jag har pratat med Telia nu... och de sa att de kan lösa allt för mig.. men att det kan ta upp till tre månader att lösa.. för de måste skicka ut en tekniker till min telestation som ordnar med linjen...

Så, mitt hopp är att Pierre kan lyckas övertala en tekniker att komma ut så snart som möjligt istället... typ imorrn eller nåt.. och ordna allt...

oh, please fix this... jag orkar fan inte mer.. kan inte se mig själv utan internet i ett halvår....jag går ju under redan nu...

Kommentarer
Postat av: zara

allt kommer att lösa sig det vet jag och jag håller tummarna för dig....... du verkar ju vara en bra kille som vet vart han står här på jorden så det skall nog gå bra =)

2007-03-14 @ 12:44:23
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: lindis

hej! vet inte var jag ska svara på din kommentar? :D nej, fick inte skavsår av simningen, utan skorna som jag hade på mig dit. uppfattade man det som om det var simningen, eller försökte du bara vara rolig? :D (vilket du var, verkligen, haha.) yepps, jag gillar din blogg!

2007-03-14 @ 12:44:55
URL: http://hurrtig.blogg.se
Postat av: Anonym

once again så svarar jag här.. var annars? :> nej, det hade ju varit väldigt onödigt att sitta o skava mot kanten, men å andra sidan så är det ju väldigt onödigt att ha skor som man får skavsår av också, MEN! haha.

2007-03-14 @ 15:20:51
URL: http://hurrtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0