Plask och lek, sen hotellfrukost...

Ja natten blev en lugn natt...inte ett enda larm, men jag förväntade mig inte något heller, jag är världsbäst på att inte ha larm. Det var exakt likadant i Landskrona.. när jag jobbade, då var det tyst i högtalarna....

Dock så har vi haft en jäkligt skön morgon... vi åkte och simmade vid 8.30.. en timme ungefär.. sen så åkte vi till Grand Hotell och käkade en rejäl frukost.. yogurt, flingor, smörgåsar med diverse pålägg, äggröra, bacon, prinskorvar osv osv.. man står sig ganska så bra på det..=)

Nu har vi inget speciellt att göra.. ska ha APT sen.. arbetsplatsträff.. och fika ska vi ju självklart.. sen antar jag att det blir lite innebandy efter det.

Ikväll ska vi nog bestämma vem vi ska ha som inneboende... men jag tror att det redan är klart egentligen.. men vi ska nog bara snacka om det...

* * *

Så...då så har vi hunnit med APT och två larm.. två automatlarm, som inte var något för oss att jobba på... så det var hem igen...

Nu är det bara tre timmar kvar, sen så bär det av hem för att vara ledig hela dagen imorrn..

Funderar på vad man ska göra ikväll...hmm.. återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Pierre

på mitt jobb, på kontoret, så har vi fan ingen simning, ingen innebandy....men däremot en jävla massa kaffe....

2007-03-11 @ 12:42:10
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltid svag för män i uniform *ler* Men just idag är jag extra "blödig" för lillhjärtat har flyttat in :) Ska lägga upp ny bild på bloggen strax :)

2007-03-11 @ 17:27:58
Postat av: MissEllie

Alltid svag för män i uniform *ler* Men just idag är jag extra "blödig" för lillhjärtat har flyttat in :) Ska lägga upp ny bild på bloggen strax :)

2007-03-11 @ 17:28:17
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Kanske lite konstigt att skriva "Vad trist att ni inte får larm".. det borde man väl vara glad för egentligen.. Men det vore väl som att säga att jag ska vara glad om jag inte får några fakturor när det är det jag jobbar med :-)
Jag hoppas ni får larm där allt slutar lyckligt :-)

2007-03-11 @ 22:38:43
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: zara

hotelllllll frulle va det ja det e ju såååååååååååå gottt....... så vad blev det på kvällen..... gissra på att det blev en öl framför dumburken och kanske en film????
visse e det skönt att vara i en branch där man kan få ha det liet lyxigt i bland där man få simma och lyxa till det med frulle och allt=)

2007-03-11 @ 22:56:10
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: AA

neä. inte ska man väl gå SÅ långt första daten!? det är inte bra lari, då får man inget allvar i det hela. en kyss kan jag gå med på, men that's it. kyssen är liksom katalysatorn för att man ska se om det finns nåt där (:

2007-03-12 @ 13:50:49
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0