Vintern kom på nytt...

Ja idag så återkom vintern till Sundsvall.. har snöat ungefär 20 cm under dagen.. en dag som jag har sovit bort ungefär...
Eller ja.. inte sovit bort.. varit bakis på.. för igår blev det lite väl mycket dricka... en grymt trevlig kväll...men på tok för mycket vin.
Jag har verkligen mått som en gris idag... inget i min kropp fungerar som det ska.. och jag känner mig fortfarande full fast klockan är halv fem på dagen... inte bra inte bra...

Jag orkar faktiskt inte blogga.. ska se hockeyn snart.. sen hem o krascha i säng för att vara pigg o fräsch imorrn till jobbet...

Kommentarer
Postat av: AA

väx upp! vara full in på blanka dan ;P

2007-03-18 @ 16:56:29
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Blingbling

Perfekt. Då får man kanske köra lite skoter när man åker hem över påsk. Det har visst snöat 2 dec i vännäs idag.

2007-03-19 @ 00:16:45
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0