En riktigt härlig dag...

Ja, idag har jag varit iväg på en fisketur igen.. lyckades lura med mig polaren/kollegan Danne Storey (artistnamn?) till Mjösund.. på en heldag...

Vädret var helt perfekt.. vindstilla, inte för kallt och lite småmulet... upplagt för bra fiske...laddat och klart med kaffe, korv och choklad...

Dock så visade sig fisken inte vara så huggvillig som vi tyckte att den borde vara.. det var helt dött.. till typ nån timme innan det blev mörkt.. då lyckades jag få på en iaf.. som var helt ok storlek.. så den fick iaf följa med hem...

fiske fisk ljungan öring havsöring mjösund

Dock så kan jag ju påpeka att med tanke på att vädret var som det var.. och vi hade fika o grejer med oss.. så blev det en grymt härlig dag.. synd bara att Danne inte fick nån firre med.. men men.. det kommer fler gånger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0