Rysningar...

Ibland så finns det saker som kan få mig att rysa.. en sak är vissa musikaliska saker...

Jag har en låt på datorn med Simpla Plan.. låten Perfect i ett live-framträdande.. och det är till att börja med en riktigt bra låt, men den blir så grym när hela introt sjungs av publiken...

Jag letade fram ett liknande framträdande på youtube.. som jag tänkte dela med mig av... det är inte samma som jag har på datorn.. men nära nog...



Det måste ju vara en sååå grym känsla som artist, när hela publiken sjunger med i en låt...

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Nostalgi (kan man ens kalla det nostalgi när man fortfarande är liten ^^). Lyssnade tokmycket på denna låten under en ganska intensiv period av mitt liv... Helt underbar låt!!!

2007-11-13 @ 13:13:51
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: Anna-Viktoria

Nostalgi (kan man ens kalla det nostalgi när man fortfarande är liten ^^). Lyssnade tokmycket på denna låten under en ganska intensiv period av mitt liv... Helt underbar låt!!!

2007-11-13 @ 13:13:57
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0