Sista natten med gänget...

Ikväll är det sista passet med skiftet jag har jobbat med senaste tiden... känns lite lätt vemodigt, men det är ett steg som skall tas, måste jobba i stan med...

Dock så är jag ju inte orolig för att jag inte ska funka med skiftet i stan.. det vet jag att jag gör.. har jobbat med dem innan, men det är ändå trist att behöva lämna gänget som man nu har blivitimage410 sammansvetsad med...

Hur som helst... så sista kvällen.. den ska bli riktigt skoj.. vi ska kolla på hemmapremiären för Timrå IK.... jag har väntat och väntat och väntat på att det ska bli dags för elitserien att börja.. och trist nog så blir jag flyttad när den väl kör igång igen... men jag hinner iaf se premiären...

Så, ikväll står vi på plats i EON-arena på våra nya platser, som tydligen är riktigt bra platser med... och hejar på de röda...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas du hade skoj på matchen! :)

2007-09-27 @ 22:38:58
URL: http://kattisch.blogg.se
Postat av: Lari

Kattis: ja.. det var hur skoj som helst ju..=)

2007-09-28 @ 21:29:15
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0