Typiskt värre...

Kära läsare... jag har spelat basket i 17 säsonger... har under dessa 17 säsonger stukat foten två ggr.. och aldrig haft någon som helst skada utöver det...

Nu ikväll så var jag iväg och tränade med ett nytt lag.... KBK Bosvedjan.. och tror ni inte att jag lyckas skada mig... jag stukar foten ganska så ordentligt med fem minuter kvar på träningen... så jäkla typiskt...

Dessutom är det allt annat än bra, med tanke på att vi ska ha fystester om ett par veckor.. och kondisen måste finslipas.. så en stukad fot nu är ingen höjdare alls...men förhoppningsvis har jag lindat foten bra och effektivt, så den läker snabbt..

Hursomhelst så var det ruskigt mycket roligare att träna med det här laget.. det är ett gäng "oldies" som har massor av erfarenhet från ligaspel och division ett spel...så det var hög kvalitet på basketen... mycket skoj!

Nu hoppas jag bara att jag kommer kunna jobba imorrn.. och att foten inte är en ballong när jag vaknar. .men ska sova med lindad fot inatt, så förhoppningsvis är den ok...

stukning fot

Kommentarer
Postat av: Mija

*skrattar* Jag vet att många tjejer tycker att det är smått äckligt med fötter....
;)
Krya på dig iallafall!

2007-09-12 @ 16:14:46
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Lari

Mija: Hahah.. ja det är säkert så.. men man kan ju inte vara alla till lags..;) Foten är dessutom bättre nu iaf..=)

2007-09-13 @ 18:21:37
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0