Billigt är inte alltid så bra...

Idag har jag varit och besiktigat min lilla pärla, och den gick igenom helt utan anmärkning, inga tvåor eller ens nån etta! Inte illa för en -88.

Efter det, så firade jag med att åka och klippa mig, tänkte att jag skulle testa en ny frisör i stan som öppnat nyligen.. och kör billiga priser... 149:- för en klippning..

Tro mig.. man får vad man betalar för... haha.

Det är två äldre män och en yngre kille från nåt arabland som sköter det hela.. och ingen av dem kunde något vidare bra svenska, han som var bäst på svenska kom inte dit förrän jag var klar...

Innan han började klippa mig, så sa jag att det nog är en bra ide att skölja ur mitt hår, för jag hade gele i.. men det förstod han inte, utan satte mig i stolen och började spruta på vatten istället så att det blev fuktigt, den så var det bara att börja klippa.

Jag satt bara och kollade i spegeln och funderade på hur det hela skulle sluta... haha!

Slutresultatet blev väl typ sådär... men jag betalade och gick min väg och planerade redan när jag skulle boka in en klippning hos min vanliga frisör...

Man måste ju våga testa lite nytt i livet... och håret växer ju ut igen...

Kommentarer
Postat av: pierre

gubben....ibland är du bara dumsnål...det här va ett sådant moment..

2008-04-08 @ 23:17:54
Postat av: kristin

Yes Sandö nu. Var jobbar du?

2008-04-09 @ 08:42:56
URL: http://kickans.blogg.se
Postat av: Aiila

n uhar ja mailat lösenordet =)

nu ska ja kolla in din designadinblogg.... ja behöver göra om lite =)

2008-04-09 @ 14:25:35
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: kristin

Jag ska mest troligt jobba hemma i Luleå på SSAB och deras brandstation. Helst skulle jag dock ha jobb på en vanlig station. Behöver de i Sundsvall eller?

2008-04-09 @ 19:12:30
URL: http://kickans.blogg.se
Postat av: Angelica

man får inte ettor o tvåor längre :P man får "anmärkning" o "bra att veta" nu :D

2008-04-09 @ 20:57:48
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com
Postat av: Linda

Du är med andra ord snaggad:-)Vet andra som oxså har låtit saxen nuddat deras huvud:Dom är expert på rakat.

2008-04-10 @ 17:24:20
Postat av: Hulk

Wow vad billigt var klippte du dig, är det i sundsvall?

2008-04-25 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0