Storbrand i Sundsvall...

Ja, än en gång har det brunnit i Stenstan.. men jag var på fel skift, tyvärr.

Jag gick på klockan 8 imorse, och mötte en brandbil på väg ut mot Timrå, samtidigt så fick jag sms av Angelica som undrade om jag var på Ibis och tog ut folk.. då förstod jag att det var en brasa i stan.

Ökade på lite på gasen för att komma ut till brandstationen snabbt, för jag trodde att vi skulle åka in till stan snabbt för att lösa av gubbarna som egentligen skulle kliva av kl. 8.. men icke, vi väntade och väntade på att få ordern att åka in och lösa av dem, men den kom aldrig.

Jäkla trist, hade varit riktigt nice att få slita lite o rökdyka, det är inte ofta man gör det.

Jaja, det ska nog komma en brand för mig med i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0