Likt en vågskål...

Mitt bloggande är som en vågskål.. eller berg och dalbana... det går upp.. och det går ner.

Men, det beror på att mitt bloggande här, styrs av mitt humörBilden är från www.pixgallery.com och min lust att skriva av mig... jag kan inte sitta o slöblogga bara för bloggandets skull längre.

Innan, så gjorde jag som så många andra bloggare... jag skrev inlägg efter inlägg..kommenterade tusen bloggar om dagen..allt för att synas och få så många läsare som möjligt...

Men jag insåg att det inte var mitt mål med den här bloggen.. jag lämnade mina uppsatta mål med bloggen..och blev bara en i raden av nybloggare som söker uppmärksamhet och tror att de ska bli något genom att ligga högst upp på blogglistorna...

Nä, nä jag bloggar på den här bloggen.. då vill jag skriva ett inlägg.. då vill jag dela med mig av något till er mina trogna läsare...så ni får ha lite överseende med mig ibland om det dröjer lite mellan inläggen... och om det någon dag dyker upp massor av inlägg...

Jag vill inte vara som alla andra... och jag ÄR inte som alla andra...

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Kollar din blogg varje dag i hopp om inlägg:) Gillar att läsa det du skriver:)
För mej är det lite av ett sällskap ...bloggen alltså då jag går hemma med min rygg och alla jobbar alternativt är på skolan ..

2008-01-07 @ 11:45:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Nova

Nä, man ska blogga för sin egen skull. Inte andras. Kram

2008-01-07 @ 16:51:10
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Jazzhoppan

Jag gillar det du skriver... även om det går ett tag mellan inläggen. Blogga gör man för sin egen skull. Blogga på! Heja kocken!

2008-01-08 @ 20:14:36
URL: http://jazzhoppan.blogg.se
Postat av: Mija

Samma här.. Jag bloggar mycket ibland, och inte alls andra dagar... Följer känslan och struntar blankt i läsar-jakten faktiskt..

Har jag inget som jag KÄNNER för att skriva om så hoppar jag den dagen..

Självklart val tycker jag, hur ska bloggen annars bli intressant för läsarna, om den inte är ärlig..

Varma kramen

2008-01-11 @ 15:53:19
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0