Vad är det med vädret?

Jisses.. vad är det som händer med vädret egentligen?

Ena dagen så vräker det ner snö.. sen dagen efter så liger tempen på 5 grader plus... och så smälter allt bort...

Jag flyttade upp hit för att slippa skånsk vinter ju!!! =)

Nä, det är tråkigt att det är så här... och det är väl växthuseffekten som gör det hela...och det är något jag har tänkt ta upp nån dag i Webkocken tycker till.

Men inte just nu.. det orkar jag inte...

Nu ska jag dricka kaffe.. och sen är det gymmet som gäller lite senare...

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, jag undrar också vad som hänt med vädret.
Fortfarande här i Stockholm, har det inte varit någon riktig vinter och plusgrader mest hela tiden.
Jag tror det är växthuseffekten osv. som orsakat detta, och eftersom vädret också har blivit så extremt över hela vår jord.

Önskar dig en bra dag.

2008-01-16 @ 14:31:48
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: mariélle

haha jo, så är det när man bor i norrland. jag fattar inte varför det ska bli snöstorm ena dagen och sen blir det slask av alltihop. nu är det inte kul att vara ute o promenera..då blir man blöt :/

2008-01-20 @ 15:37:41
URL: http://scribble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0