Att ett brev kan glädja en så mycket...

Jag fick ett kuvert häromdagen, ett kuvert som innehöll kontrolluppgifter från Kastanjelund, där jag var och jobbade i slutet av förra året. Men det fanns ett litet personligt brev med i kuvertet, som var ett personligt brev från Thomas, min styvpappa.

När jag läste det brevet, så insåg jag verkligen hur mycket han betyder för mig, han har faktiskt varit en viktig person i min uppväxt, med tanke på att mamma och jag bodde tillsammans med honom i ett antal år, och kontakten jag haft med honom efter att de separerade har alltid varit riktigt bra.

Ibland så behövs det inte speciellt mycket för att man ska inse vilka som man håller kär i sitt liv, ett litet brev kan räcka gott och väl.

Så idag ska jag sätta mig och knåpa ihop ett svar till Herr Norrman.

Tack Thomas, du gav mig ett leende på läpparna häromdagen!

178909-721

Kommentarer
Postat av: Angel

Förstår att du e glad,sånt betyderm ycket.

2008-03-20 @ 13:43:45
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Eliisa

Hej brorsan! Vilka underbara bilder, du ar riktigt bra! Jag fick ett trevligt mail fran Thomas ocksa, det verkar som om han mar battre och har borjat med bodybulding! :)
Vi kommer till Stockholm 27 juni-13 juli. Hade varit trevligt att ses!
Kram
Eliisa

2008-03-20 @ 22:32:02
Postat av: Aiila

sånt betyder mycket! önskar att min styvfarsa betedde sig så =)

2008-03-23 @ 12:20:33
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Leniz

Brev är så roligt att få speciellt i pappersform, de är så personliga på ett sätt mycket mer än mail även om vissa mail är roliga att få också.

2008-03-25 @ 00:56:28
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0