När ska jag få ett break?

Jaha, oväntat att mina planer skulle spricka liksom.

Hade planerat att åka söderut igår (söndag). Allt planerat och klart, men sen så händer något, som gör att planerna går helt i stöpet. Ingen resa söderut, och det lär dröja innan det blir av, om det ens kommer en ny chans, återstår att se vart ödet är på väg.

Jag tänker inte öppna upp och berätta om det här, för det är inget vidare skoj, men det har inget med mig personligen att göra, så mamma, du behöver inte oroa dig! =)

Ja, fast något gott fick jag ut av det hela, jag tog mig själv i kragen och bytte det främre avgasröret på bilen, ett projekt som jag verkligen inte tänker ta itu med igen.
Men, jag fick lite hjälp iaf av en av gubbarna på jobbet, jag jobbade i helgen (sällsynt med pass på brandkåren numera).

Så, i allt det tråkiga har jag en bil som inte låter en massa iaf!

Förutom det, så ser det helt ok ut på det ekonomiska, har fått ett rejält tillskott i kassan, och även det är något som jag inte tänker berätta om här på bloggen, men det är iaf riktigt bra pengar som är på väg in!

Hm, ja vad mer finns det att berätta?

Jo, just det, pappa kommer och hälsar på! Ett par dagar i mars kommer han, och då jäklar ska vi passa på att åta god mat. Jag har redan bestämt två ställen som vi skall käka middag på.

Ja, egentligen så är det ju en del saker som är bra nu, men det är helgens planer som gör mig lite lätt nedstämd dock, men men, om ödet vill mig väl, så kommer det nya chanser.

Nu ska jag i säng iaf, tänkte komma upp i någorlunda tid imorrn iaf, så man får något gjort!

Ha det underbart alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

du kan få slösa lite pengar på en fattig student som mig ist ;)

2008-03-03 @ 11:07:02
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jag märkte allt den sorgsna tonen i det du skrev. Allt ordnar sig säkert! / Åsa

2008-03-03 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0